dinsdag 21 juni 2011

Weer een jaar ouder..

Midzomer.. De zon is op haar hoogste punt en de dagen worden weer korter... Voor mij een van de 2 vaste momenten dat ik terugkijk op het afgelopen jaar. Bij leeftijd kan ik sinds vandaag 26 invullen en dat zit ineens heel dicht tegen de 30 aan. Moet ik dan nu toch echt volwassen gaan worden? 
Kijkend naar de mensen die het dichtste bij mij staan (mijn lief, moeder, oma en mijn schoonouders) hoef ik nog helemaal niet op te groeien aangezien ik allerlei lieve roze dingen kreeg van Winnie de Pooh en Hello Kitty :P




Ik ben dit jaar verschrikkelijk verwend qua cadeautjes en vooral ook omdat het allemaal dingen zijn die ik écht heel leuk vind. Ook had ik dit jaar een heel hoog "yay ik ben jarig" gevoel. :)
Lijstje:

  • mooie kaarsen van mijn oma
  • 2 kettingen van pap (komen nog binnen)
  • Hello Kitty handdoek, toilettas en portemonnee van mijn schoonouders
  • kaasschaaf & rasp van mijn moeder
  • sokken van mijn lief
  • mini boekje over katten van mijn schoonouders
  • shopuitje naar het tuincentrum met mijn moeder

én een hele lieve kaart van mijn allerliefste vriendje dat we een autoradio gaan uitzoeken en dat we samen allemaal leuke dingen gaan doen zoals picknicken en cupcakes bakken <3 Vooral het laatste vind ik echt heel erg leuk aangezien hij daar niet zo van is en dat dus écht voor mij doet... 
Verder had ik nog steeds wat boekenbonnen en bonnen van de wereldwinkel liggen die ik heb besteed aan:
  • sushi boek
  • cupcake boek
  • elke dag geluk boek
  • Ik <3 zoet boek
  • mooie armband
  • 2 setjes mooie oorbellen


Naast de prachtige cadeautjes ben ik heerlijk uit eten geweest en was het de eerste keer dat mijn schoonouders mijn moeder en oma hebben ontmoet. Wat echt heel erg gezellig was :)

De komende week (meerdere?) gaat vooral in het teken staan van terugblikken en vooruitkijken. Wat heb ik het afgelopen jaar bereikt? Hoe ben ik gegroeid? Wat zijn de dingen die ik heb meegemaakt? Wat zal me het meeste bij blijven staan? En vooral: wat wil ik dit jaar gaan bereiken? Waar wil ik mijn accenten gaan leggen en mijn energie in steken?
Ik ben gek op schrijven en lijstjes maken dus dat zal ongetwijfeld van pas komen in dat proces ;) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten