zaterdag 18 juni 2011

Kettingen

Vanmiddag lag er een kaartje in de bus van mijn vader voor mijn verjaardag, met wat leuks erin om uit te geven. Ik wist nog niet zo goed waar ik het aan uit zou geven tot ik op een blog deze webshop tegenkwam. Janimie.com is een webshop waar ongelooflijk mooie kettingen (en andere dingen) worden verkocht. Dit zegt Janis er zelf over: "Ik creĆ«er unieke en handgemaakte sieraden door kleine voorwerpen in te gieten in hars en deze te schuren en te polijsten tot ze mooi glanzend en glad zijn. "
Hiermee maakt ze hele mooie dingen die ik niet eerder gezien heb. Ik heb twee kettingen besteld namelijk deze:

Liefde op het eerste gezicht! Die hanger... Dat plantje.. Die kleuren! Echt ik vind hem waanzinnig mooi en ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is.

Paars, blauw, zwart, glitters. Ieder die mij een beetje kent weet dat dit al jaren steekwoorden zijn voor mijn smaak. Deze hanger doet me denken aan een sterrennacht en ik kan niet wachten om hem in het echt te zien!
Als ik ze binnen heb zal ik zeker foto's plaatsen!


2 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je kettingen besteld hebt!! je hebt zekeer mooie uitgekozen, die met die glitters zijn ook super mooi vind ik! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook echt heel erg benieuwd!! Met die 20% korting via jullie was het ook nog eens wat goedkoper :)

    BeantwoordenVerwijderen