zondag 5 juni 2011

Holo Haul

Ein-de-lijk lag dan de lang verwachte meet_me@holografics.com lijn van Essence in de plaatselijke Kruidvat. Ik liep hier al zeker 2 maanden op te azen en was dan ook helemaal in mijn nopjes toen ik de display zag. Toen ik echter wat dichterbij stond te koekeloeren was ik al wat minder enthousiast aangezien (zoals ik al bij meerdere bloggers had gelezen) er maar 3 van de 5 nagellakjes aanwezig waren. Ook de cream to eyeshadow powder viel me wat tegen. De kleuren waren mooi, maar niets wat ik nog niet heb en ook niet denderend qua pigmentatie.


Toch heb ik een aantal dingen meegenomen want de lipgloss en de eyeliner spraken me wél enorm aan.



Helemaal links staat de Holographic Body Oil. Helaas was hier geen tester van te vinden in het schap dus deze heb ik op goed geluk meegenomen. Al kan ik me daar niet echt een buil aan vallen voor de budgetvriendelijke prijzen die Essence ook voor deze lijn hanteert.
Ernaast staan de 2 holographic eyeliners uit de lijn. 01 Blue Ray is een donkerblauwe eyeliner met een prachtige verzameling van pastelkleurige glittertjes erin. Hij is wat vloeibaar, maar de kleur maakt het he-le-maal goed. Ik blijf ernaar staren!
De witte eyeliner die ernaast staat is de kleur 02 Prism@tic White. Ook al zo'n prachtige kleur... Wit/transparant met roze shimmers. Het grappige van deze vind ik dat als ik mijn hand draai (waar ik ze op geswatcht heb) dat vanuit de ene hoek hij enorm zilverwit lijkt, terwijl hij vanaf de andere hoek vrijwel transparant is.
De lipgloss is in de kleur 01 Lilac. Deze heb ik meegenomen omdat ik nog geen gloss heb die vrijwel transparant is maar alleen maar glanzend is. Het is een gloss die vrijwel geen pigment heeft en de shimmers geven een mooie glans zonder discobol effect.

Als laatste nam ik de 2 nagellakjes mee. 10ml potjes dus je kunt er even mee vooruit. Wel las ik hier en daar dat je 3 laagjes nodig hebt dus die grote potjes zijn ook wel nodig. Ik heb de kleuren 01 Gagalectric en 03 Blue Ray meegenomen. In het schap was verder alleen nog 02 Lil@c te vinden, de overige 2 kleuren staan dus uberhaupt niet in het schap bij "mijn" vestiging.

Al met al een leuke lijn maar de naam holographic vind ik niet helemaal terecht. Ook vind ik het jammer dat de namen bij de verschillende producten hetzelfde zijn. Miniscuul detail, maar toch.

Wat vinden jullie van deze lijn? 



3 opmerkingen:

  1. Completely offtopic maar wat tof dat je ook into beauty bent en zelfs een blog hebt! ^_^
    Ik ga je blog volgen :-D
    (Ik zag je reactie bij misslipgloss en zo kwam ik hier. It is I, Nicole, trouwens)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht!!

    Petra
    Sprinkles on a cupcake

    BeantwoordenVerwijderen