woensdag 4 mei 2011

NYC LipStains


Vandaag ga ik het hebben over de Lip Stains van het merk NYC.
Als eerste wat informatie over het merk zelf: het is een budgetmerk wat te koop is bij een aantal Kruidvat filialen. Er is een goed gevuld schap met alle make-up basics te vinden, van oogschaduw tot gezichtspoeder. 
Een van de producten die ze in de collectie hebben is de Lip Stain.

Ik heb 2 Lip Stains meegenomen om te testen en ik was hier echt enorm benieuwd naar aangezien ik totaal niet van de lippenstift ben. Ik vind het maar lastig om aan te brengen en ik ben continu bang dat het overal zit behalve op mijn lippen. Nee, niets voor mij. 
Tot nu dan.

De kleuren die ik meenam zijn 494 Smooch Proof (de roze) en 492 Never Ending Nude. 



Wanneer je de verpakking opent zie je dat het echt een soort viltstiften zijn waardoor het aanbrengen erg makkelijk gaat, maar daarover zometeen meer. Ook hebben de Lip Stains een geur die een beetje fruitig is. 


De swatches:
Zoals je ziet is Never Ending Nude (links) een lichtbruinige tint die niet verschrikkelijk fel is. Deze tint vind ik prachtig combineren met een neutrale make-up en de naam vind ik ook erg passend.
Smooch Proof is een wat heftigere kleur die het uitermate goed doet in de avond!


Hoe gaat het aanbrengen? Eigenlijk enorm simpel! Je haalt de dop van het product af en je kleurt je lippen in alsof je met een viltstift de boel inkleurt. Door de scherpe punt is het erg makkelijk om binnen de lijnen te blijven, maar de punt is ook weer niet zo hard dat het pijn doet.


Omdat het een Lip Stain is en geen lippenstift trekt het echt in je lippen en hierdoor zou het tot wel 16 uur blijven zitten. Daar ben ik het overigens totaal niet mee eens, maar een uur of 3 haal ik wel. Bovendien is het makkelijk bij te werken.
Met een laagje gloss erover heb je een mooie glans over je lippen en you're good to go!


Deze Lip Stains kosten 3,99 en zijn verkrijgbaar in veel mooie tinten, dus ga zeker even kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten