zondag 8 mei 2011

Haha, oops!





Wanneer weet je dat je écht teveel leuke dingetjes hebt gekocht in de afgelopen tijd? Wanneer je zéker weet dat je een bepaalde kleur nagellak hebt gekocht, maar dat stiekem blijkbaar niet hebt gedaan. :P


Sinds een paar dagen heb ik de kleur I Wear My Sunglasses At Night van Catrice op mijn nagels, wat een mooie zwarte kleur is met miniscule gekleurde glittertjes, maar daar was ik wel op uitgekeken eigenlijk. Dus, ik was van plan om er een topcoat overheen te doen van de Nail Art Twins van Essence. De leuke roze die ik zag staan.


Maar niet heb meegenomen!! Faal!!


Goed, die gaat op mijn wishlist, duidelijk :P Morgen ga ik naar Woudenberg op bezoek bij een van mijn liefste gay hubbies om bij te kletsen en thee te drinken dus dan duik ik even de Kruidvat in... Laat het mijn eigen hubbie maar niet horen ;)


Edit: Dubbele faal, ik bleek hem dus wél te hebben! Zie je wel! Ik WIST het! ;) Om het goed te maken morgen naar de Kruidvat :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten