dinsdag 10 mei 2011

Pro 120 Full Color Palette

Dit is de tweede keer dat ik dit complete bericht schrijf dankzij mijn geweldige (kuch kuch) kat die het nodig vond om de computer aan/uit knop in te drukken met haar pootje. Zucht. :P


Net heb ik het Pro 120 Full Color Eyeshadow Palette besteld op Ebay. Na een flinke tijd van reviews lezen, foto's bewonderen en filmpjes afstruinen was het dan zover. Mijn eerste Ebay bestelling die verstuurd wordt vanuit een land wat verder weg ligt dan Engeland. Deze wordt namelijk verstuurd uit China of iets in die regio. Ik kan er niet achterkomen waar het exact vandaan komt, maar dat maakt het niet minder leuk. Spannend! 






Dit is het juweeltje wat ik besteld heb... 120 kleuren oogschaduw. Honderdtwintig ja. De een zal zeggen "wat moet je ermee?!" maar de ander zal zeggen "uiteraard heb je 23 verschillende tinten groene oogschaduw nodig." Ik behoor duidelijk tot de tweede categorie en ik kan niet wachten tot ik dit palette binnen krijg!


De kleuren die erin zitten van wat dichterbij bekeken:




Het palette is een mix van matte en shimmery kleurtjes in alle kleuren van de regenboog. Er zitten voornamelijk felle tinten in, wat ik persoonlijk echt super vind aangezien ik niet zo heel erg van de nudetinten ben op het moment.


Er zitten een aantal kleuren in die ik al heb, een aantal kleuren die ik graag wil hebben (junglegroen! donkerblauw! knaloranje!) en een aantal kleuren die ik niet zo snel los zou kopen, maar die ik wel graag eens uit wil proberen (geel, knalrood en modderbruin).




Ik ben echt verschrikkelijk nieuwsgierig naar de kleuren en de kwaliteit van dit palette. Zodra hij binnen is zal ik een review schrijven. 
Een van de allergrootste pluspunten is al de prijs.. Voor dit palette betaalde ik (INCLUSIEF de verzendkosten!!) maar 8,57. Ja je leest het goed, acht euro en zevenenvijftig cent!!


Gelukkig maar aangezien ik een -enorme- shoppingspree heb gehad de afgelopen maand. Het ontdekken van beautybloggend nederland heeft mijn portemonnee geen goed gedaan ben ik bang. Wel heeft het mijn humeur enorm geboost dus klagen zal ik zeker niet ;)


Binnenkort dus een "opmaak uitdaging" en een "tot aan mijn verjaardag niets kopen uitdaging"! I'll keep you posted!


2 opmerkingen:

  1. Deze wil ik echt ook zo graag! Wil de regenboog look eens uitproberen, heb nu wel al paintbox palette, maar daar zit geen rood in, verder ook heel veel andere kleine palletjes, maar gewoon nergens rood! Ik ga deze ook maar bestellen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood is echt een bizar lastige kleur om te vinden! :(

    BeantwoordenVerwijderen