donderdag 26 mei 2011

Afscheid nemen...

Soms heb je van die momenten die je eigenlijk zo lang mogelijk uit wilt stellen. Het laatste hapje chocola, die laatste knuffel voor je weg gaat of nog één spelletje op de pc voor je écht gaat slapen. Zo'n moment heb ik bij het afscheid nemen van een mascara waar ik gek op ben. 


Wanneer is het echt echt écht tijd om afscheid te nemen van je mascara? Als je er nog 6 hebt liggen en je huidige is écht op. Helaas maar waar, mijn favoriete mascara tot nu toe heeft zijn laatste rustplaats gevonden in de vuilnisbak. 



Dit was mijn schatje.. GOSH Show Me Volume Mascara. Mijn liefste vriend op donkere (en lichte!) dagen... *pinkt een traantje weg* 
Haha, nee het valt allemaal wel mee hoor. Dit is simpelweg een hele fijne mascara die een wat dikker borsteltje heeft en doet wat hij belooft. Volume! Nu heb ik niet verschrikkelijk lastige wimpers wat dat betreft, dus met een wimperkruller en een degelijke mascara kom ik al een heel eind. Maar deze mascara geeft echt de illusie dat ik een dikke bos wimpers heb en dat is fijn. 

Er liggen nu nog een stuk of 6 (zonder overdrijven) mascara's op mij te wachten om opgemaakt te worden dus daar ga ik me nu verder op concentreren. Zodra die op zijn gaat er zeker een nieuwe komen van deze fijne vriend!

3 opmerkingen:

  1. Haha, wat klinkt dit bekend! Ik kan ook geen afscheid nemen van mijn Clinique high impact mascara omdat hij zo geweldig is :D

    Je hebt me trouwens aangestoken met je bloggerij, ik heb ook maar eens een probeerseltje aangemaakt! Je moet toch wat als je allemaal toffe dingetjes hebt gekocht en dat met de hele wereld wilt delen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha superleuk! Grappig om te zien dat jij als huisadres de Etos hebt. Ik heb dat juist heel erg met de Kruidvat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, dat heb ik deels omdat ik hun website bijhoud en daardoor precies weet wat voor leuke dingetjes ze binnenkort krijgen ;) Maar ik ben de Kruidvat nu aan het herontdekken, het is er soms erg rommelig maar je kunt er zoveel leuks vinden. En sowieso, Catrice rules :D

    BeantwoordenVerwijderen