maandag 16 mei 2011

Gewonnen! :D




Een paar weken geleden hoorde ik dat ik de facebook winactie van http://www.beautytreat.nl/ had gewonnen. Hier was ik echt superblij mee want ik zag op de foto van het pakje al dat er een mooie blauwe nagellak in zat en iets van Gosh. 


Eind vorige week lag het pakketje in de brievenbus en oooohhh, wat heerlijk! Kijken jullie mee met wat er allemaal inzat?



-Tester van Dreams Unlimited van The Body Shop
-Sample van Mineral Eyeshadow van BFTE Cosmetics in de kleur Lucky Me
-Konad Gel Eye Patch 
-NYC Nagellak in de kleur 208 Pier 17
-GOSH Eye Catching 2Step Mascara in de kleur Black
-Revlon Lipgloss in de kleur 170 Coral Reef
-Sample potje Lemony Flutter van Lush


Ik ben er echt ontzettend blij mee! De samples zijn super, vooral die van Lush vind ik echt heel fijn aangezien ik het niet zo aandurfde om een pot voor 9,50 aan te schaffen. Ik heb alleen het vermoeden dat ik na dit kleine potje alsnog de grote aan ga schaffen :P 

Ook ben ik benieuwd naar de mascara en de lip gloss. En de nagellak is een prachtige kleur waar ik heel erg blij mee ben <3

Stiekem vind ik het ook heel leuk om cadeautjes weg te geven... Zouden jullie het leuk vinden als ik ook een winactie zou doen? 




3 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk cadeau!! er zitten echt leuke spulletjes bij, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er echt superblij mee ook! Vooral de Lemony Flutter heeft nog niet van mijn zijde geweken ;)

    BeantwoordenVerwijderen