woensdag 14 september 2011

2x Kleine Haul

Ondanks mijn "no buy" heb ik de afgelopen 1,5 week 2x een kleine haul gehad. De weken daarvoor heb ik me braaf aan het niet-kopen gehouden en daar gaan we ook weer gewoon lekker mee verder want het geeft ook wel een stuk rust moet ik zeggen. Bovendien heb ik al een flink pittig bedrag aan mijn nieuwste tattoo uitgegeven waar ik ook rap een blogje over zal schrijven. 


Anyway, wat kocht ik?

Bij de Action kocht ik 3 producten van MAX Cosmetics: Blush in de kleur 032 Rosewood, vloeibare oogschaduw in de kleur Pink&Beige, en Baked Eyeshadow in de kleur 427 Grey Combo.


Bij de Kruidvat kocht ik 4 nagellakjes: Catrice in een kleur die ik even moet zoeken welke het is, maar het is zwart met glittertjes, Catrice 420 Dirty Berry, GOSH 540 Ocean en een Kruidvat eigen merk base&topcoat. Ook kocht ik wenkbrauw/wimperverf van het eigen merk van Kruidvat in de kleur Brown. Ik ben hier benieuwd naar zo I'll keep you guys posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten