maandag 19 september 2011

Herfst

De meteorologische herfst is al begonnen op de 1e dag van September, maar op de 23e begint de astronomische herfst. Nu vallen gelukkig niet ineens alle bladeren van de bomen, en ook is het niet zomaar spontaan enorm guur weer, maar ik merk het wel dat de lucht anders begint te ruiken. Het ruikt frisser.. Het begint te ruiken naar herfstbuien en na een barre fietstocht lekker douchen en met een kop thee op de bank kruipen. Blaadjes zoeken in het bos en zien hoe de natuur zich voorbereidt op de winter.


Ik vind alle seizoenen even prachtig, maar voor buiten zijn heeft (het einde van) de lente mijn voorkeur. Maar, als ik deze foto's zo zie begint het enorm te kriebelen en heb ik intens veel zin om lekker het bos in te gaan en een lange wandeling te maken. Gelukkig ben ik gezegend met een aantal prachtige bossen in mijn omgeving, dus dat gaat zeker wel gebeuren!


Voor nu een verzameling foto's die ik her en der gevonden heb online. Voor mij stralen ze stuk voor stuk het echte herfstgevoel uit en ik heb er helemaal zin in!


















1 opmerking: