zondag 21 augustus 2011

NOTD: Sephora

Laatst was ik bij de Sephora en heb ik dit lakje meegenomen: 49 oftewel "Deep In Her Eyes". Een prachtige kleur die ergens tussen blauw en lavendel inhangt en een mooie shimmer heeft, en ik kon niet wachten om hem thuis op te doen. Maar man man man, wat een teleurstelling! Ik heb voor de kleur een swatchfoto van het internet gebruikt aangezien ik hem met geen mogelijkheid netjes opkrijg. Het is een dikke, stroperige lak met een enorm onhandelbaar kwastje vind ik zelf. De droogtijd vind ik om te huilen en al met al is het dankzij de mooie kleur dat ik hem niet wegkieper.
Hij chipt ook nog eens vrij snel, na een dag of 2 is het echt tijd om bij te lakken..




Pluspunten:
-De prachtige kleur
-De prijs valt mee (5,90) 


Minpunten:
-Stroperig
-Lastig kwastje
-Droogt langzaam
-Ieniminie flesje (5ml) dus dan is de prijs al wat hoger.
-Chipt snel


Nee, voor mij geen lakjes meer van Sephora tenzij er misschien een mooie actie is, maar voor deze prijs vind ik het een enorme bummer! Helaas.. :(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten