dinsdag 27 september 2011

Sephora Nourishing Nail Balm


Kijk nou wat een lief potje! Het potje bevat 9 gram product en als je het opendoet zit er een heel leuk swirl patroon in.. De balm ruikt superlekker naar perziksnoepjes (aldus mijn vriend) en heeft de consistentie van Lemony Flutter van Lush. Qua werking vind ik het hetzelfde en qua smeren ook. Het enige verschil vind ik de geur, die is bij de balm van Sephora een stuk zoeter en minder citrusachtig,


Wat een leuk patroontje is het he! :)
Ik vind de balm erg lekker, maar wanneer ik de kosten vergelijk met die van Lush vind ik het toch wel een flink verschil aangezien je voor 50 gram (5,5 keer zoveel) Lemony Flutter 9,95 betaalt, en voor 9 gram Nourishing Nail Balm 9,80 betaalt. Auch! Wel is dit een leuk en handzaam potje en die van Lush is wat groter. Mocht je niet van citrusgeuren houden dan is dit een leuk alternatief, maar het is zeker niet de goedkoopste optie out there..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten