vrijdag 23 september 2011

Roze!

Dit weekend staat voor mij in het teken van roze.. Waarom? Omdat ik zowel zaterdag als zondag een roze event heb! :)


Allereerst ga ik zaterdag naar het Partijtje voor de Vrijheid. (http://www.partijtjevoordevrijheid.nl/)
Op 24 september zal er in de Utrechtse binnenstad een demonstratie gehouden worden onder de titel “Partijtje voor de Vrijheid”. De demonstratie is bedoeld als tegengeluid tegen het beleid van de regerende partijen. “Overal om ons heen worden basisrechten en vrijheden met alle mogelijke middelen ingeperkt,” vertelt perswoordvoerder Maartje Kuipers. “Daarom willen wij door het vieren van een Partijtje voor de Vrijheid laten zien wat vrijheid is en dansen voor een wereld waarin we niet worden gecontroleerd, verdeeld, gedwongen en beperkt.” De demonstratieve optocht begint om 13.00 uur in het Moreelsepark en zal deze dag de straat opeisen ten behoeve van de vrijheid en als statement tegen de steeds verder gaande maatregelen van onze regering.


Aldus de omschrijving op de site.. Het wordt vooral gewoon een heel leuk feestje met hopelijk veel bekenden!




Zondag ga ik met een vriendinnetje naar het BeautyLab Event (linkje hier) waarbij de dresscode "roze" is. Cupcakes, make-up, goodiebags, spelletjes, drankjes.. Zin in! 
Aangezien mijn garderobe niet overloopt van de roze items (lees: ik heb niets in het roze, behalve sokken!) ga ik voor een roze touch in mijn make-up. Mijn nagels zijn al gedaan ;)


Donkeroudroze (48 Meet Me Now! van Essence) met een topper van de Nail Art Twins collecties van Essence in de kleur 01 Louise. Niet knalknalknalroze, maar wel feestelijk. 
Dus, een leuk weekend voor de boeg! En jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten