zondag 25 september 2011

Sephora Haul

Afgelopen woensdag was de eerste avond van de 3 voor 10,- actie bij de Sephora in V&D. Ik ben naar Utrecht geweest en heb een paar dingetjes gekocht tussen alle drukte door, want damn, wat was het druk! Ik heb meiden gezien met mandjes die echt af-ge-la-den waren met tientallen foundations, poeders, primers etc. Vind je het gek, aangezien je met deze actie tot wel 80% korting kreeg!
Wat ik heb gehaald:
Ja, het is een beetje een wazige foto, maar bij kunstlicht was dit de instelling waarbij de kleuren het meest waarheidsgetrouw overkwamen. De prijzen heb ik er naast gezet overigens.
Van links naar rechts, van boven naar onder:

  • Ultra Brilliant, Ultra Shine Lipgloss in de kleur 17 Golden-Beige Shimmery 12.80
  • Lash Plumper 01 Black 15.90
  • Foundation met SPF10 in de kleur R30 15.90
  • Base Sublimatrice Primer  12.80
  • Smoothing Primer 12.10
  • Nagellak in de kleur 77 Jacuzzi Bubbles 5.80
  • Nagellak in de kleur L37 Lime Cocktail 5.80
  • Nourishing Nail Balm 9.80
  • Mattifying Foundation in de kleur R15 Clair Light 15.90
  • Blush Me Twice N'2 13.50
  • Jumbo Eyeliner 17 Black 9.90
  • Jumbo Eyeliner 14 Violet 9.90
Met een korting van net iets over de 100 euro en nu dus een gemiddelde prijs van 3.33 is Sephora ineens een budget-proof merk. HOEZEE! Mooi mooi mooi :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten