zaterdag 9 april 2011

Roze!

Aangezien ik afgelopen donderdag mijn haar heb laten knippen (er is VEEL af haha) en er weer eens een roze pluk in heb gedaan vond mijn vriend dat het tijd was voor roze nagellak. Nu heb ik daar zelf niet zoveel mee, maar vooruit, voor alles is een eerste keer :)


Het lakje is van het merk 2True wat te koop is bij de Kruidvat. Het zit wat verborgen in een soort draai-stelling waardoor het al erg budget overkomt en qua prijs is het dat ook. Per stuk kosten alle producten 2,49 en voor 3 stuks betaal je 5,95.

Hier heb ik de kleur "Shade 1" op. Wat ik jammer vind is dat de kleuren alleen nummers hebben en geen namen. Dat vind ik namelijk altijd zo leuk om te zien, wat voor leuke/grappige/mooie namen de kleuren allemaal hebben. 

Ik had verwacht dat het niet een hele goede dekking zou geven, maar met twee laagjes kom je toch een heel eind. Je ziet nog wel iets het wit van mijn nagel erdoorheen, maar erg storend vind ik het niet. 

Het is een Fast Dry Nail Polish en ik vind hem inderdaad rap genoeg drogen. 


Dit is de kleur zoals die wordt weergegeven op de site van 2True (klik hier) maar zoals je ziet klopt dat dus echt niet. Op de site is het een tint die veel meer paars dan roze is. In het echt is Shade 1 gewoon een knallende roze kleur met een glanzende finish. 

Wat betreft tipwear en chippen, ook zonder top coat heb ik er na 1 dag nog geen last van en bij mij chipt vrijwel alles erg snel doordat mijn nagels erg buigzaam zijn. Ik zal dus nog zeker wel wat lakjes van dit merk aanschaffen!

Update: Einde dag 2 nog geen last van tipwear of chippen. Ben benieuwd!
Update: Einde dag 4 een héél klein beetje last van tipwear! Echt bizar, dus hier ben ik enórm tevreden over. Aangezien ik er intussen een glitter topper en top coat overheen heb gedaan (zie hier)  kan ik niet meer objectief vergelijken dus hier houdt het op. Maar 4 dagen is voor mijn nagels echt superduper aangezien ik vaak na 1 dag al aan alle kanten stukjes lak mis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten