dinsdag 12 april 2011

Romeo & Juliet

Of eigenlijk: Roze & Juliet! Sinds zaterdag heb ik een roze lakje op van 2True (zie hier) die nog steeds niet aan het chippen is geslagen. Wat echt bizar is ondertussen haha. Anyway, ik vond het ondertussen wel erg saai worden met alleen dat roze dus ik heb het opgeleukt met de Nail Art Twins Glitter Topper van Essence. 
Deze combinatie van een colour base en de glitter topper heeft de naam Romeo & Juliet en kost 1,79 per flesje. 
Hier de Juliet over mijn knalroze lakje:
De glitter topper geeft direct een feestelijk tintje aan je nagels, die ik erg leuk vind. Wel voel je de glitters echt zitten, dus een top coat is zeker aan te raden.
Wat ik erg leuk vind is dat het flink glittert, zeker in het zonlicht blijf ik kijken naar mijn nagels!
Een nadeel vind ik de geur. Hij is vrij sterk en ik vind dat hij lang blijft hangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten