woensdag 6 april 2011

Essence 59 Purple Diamond

Ik ben gek op paars, en gek op shimmers, dus toen ik deze Essence Multi Dimension 3 in 1 Nail Polish met XXXL Shine zag liggen kon ik het niet weerstaan... 



Kijk nou toch wat een mooierd! Het is een licht paarse tint met een zilveren shimmer erin. Toen ik begon met het opdoen was ik reuze verbaasd in positieve zin aangezien ik gewend ben dat dit soort kleurtjes meer een soort topcoat zijn doordat ze vaak zo doorzichtig zijn. Dus wat was ik blij dat het met 2 laagjes al heel erg dekkend is! 

Ik vind hem overigens niet snel drogen, maar ik ben de Rimmel 60-seconds lijn gewend ;)


De XXXL Shine die op de voorkant staat is absoluut waar. Het is een verschrikkelijk mooie kleur met een super glans waardoor mijn handen direct erg mooi bruin ogen. Zeker voor de komende lentedagen een heel mooi lakje! 

Na een dag van zeer intensief mijn nagels molesteren (telefoon uit elkaar peuteren, schoonmaken etc) heb ik nauwelijks last van chippen of tipwear. Wat ik wel een minpuntje vind is dat de lak alle oneffenheden in de nagel laat zien zodra je echt goed gaat kijken. Dit kan echter aan mijn rommelige basecoat (en slechte nagelconditie) liggen dus dat ga ik niet als echt minpunt aanmerken.

Pluspunten:
-Mooie kleur
-Prachtige shimmer
-Dekt in 2 laagjes
-Prijs!! E1,59  voor 8ml

Minpunten:
-Droogt niet zo snel

Pfoe, ik heb nog echt een HUGE wishlist met dingetjes van Essence... Wat helemaal niet zo erg is want het kost allemaal erg weinig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten