maandag 15 augustus 2011

Tag: hoe nep ben ik?


Deze tag heb ik overgenomen van de blog Glamourista, naar mijn mening een van de leukste blogs out there! :)




Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nopes. Zelfs nog nooit mijn tanden laten bleken.. :P


Gebruik je valse wimpers?
Nee, nog nooit gedaan. Al lijkt het me wel heel erg leuk om het eens te proberen voor een feestje.


Draag je een weave of extensions?
Geen weave of losse extensions, maar wel draag ik regelmatig nepdreads. Valt dit onder nep? Perhaps. Het is in ieder geval duidelijk te zien dat het niet van mezelf is dus het valt niet onder "faken".


Gebruik je iedere dag make-up?
Ook al niet.. Jeetje wat ben ik saai haha. Nee, als ik thuis blijf dan gun ik mijn gezicht lekker rust en wanneer ik even naar de supermarkt ga of een stukje ga fietsen is het afhankelijk van mijn bui. Als ik zin heb om mezelf op te maken dan doe ik het, maar het is zeker geen noodzaak.


Zou je een cosmetische operatie overwegen?
Ja. Ik heb op dit moment overgewicht en wanneer ik (ondanks rustig afvallen en veel sporten) een enorme lap vel over zou hebben nadat ik zou afvallen dan zou ik zeker een operatie overwegen. Ook wanneer ik enorm overhangende oogleden zou krijgen en ik zou daardoor constant moe of chagrijnig lijken dan zou ik daar wel iets aan willen veranderen.
Borstcorrecties zou ik ook nog wel overwegen als ik na bijvoorbeeld 3 koters zielige theezakjes overheb, maar ik zou dan geen implantaten nemen. Wel de boel liften. 
Ik kan heel schijnheilig zeggen dat ik cosmetische chirurgie niets vind en het voor fakers vind, maar in hoeverre is een chemische peeling geen cosmetische ingreep? Liposuctie of borstvergrotingen vind ik echt een stap te ver, net als een beenverlenging, hoewel ik heus wel graag 1,70 meter was geweest in plaats van 1,54 meter ;)
Dus ja, ik zou zeker cosmetische operaties overwegen, maar dan niet om eruit te zien als een barbie. Wel om eruit te zien zoals ik er graag uit zie: gezond, verzorgd en blij met mezelf.


Kan je nog zonder make-up?
Als ik de rest van mijn leven geen make-up meer zou kunnen/mogen dragen dan zou ik dat erg jammer vinden, maar het zou niet het einde van mijn leven betekenen. :P


Draag je nepnagels?
Nee. Ik heb het wel een paar keer gehad maar ik vind het vooral onhandig. Bovendien, ik bijt al een paar jaar mijn nagels niet meer en ben best trots op hoe ze er nu uit zien :)


Verf je je haren?
Ja. Ten eerste vind ik mijn eigen haarkleur vrij boring (peper&zout donkerblondachtig) en ten tweede hou ik enorm van verandering en heftige kleurtjes. Donker, blond, paars, roze, dreads, zwart, blauw, noem maar op! Wanneer ik totaal niet van de heftige kleurtjes zou zijn dan zou ik mijn haar het liefste a la Blake Lively hebben. Blond met verschillende tinten erdoorheen.


Ga je onder de zonnebank?
Nee. Ik heb het een paar keer gedaan maar zag eigenlijk geen verschil. Misschien dat ik wel weer een kuurtje zou doen in de toekomst, maar ik vind het niet zo boeiend eigenlijk. Een gezonde tint vind ik mooi, maar ik ben niet zo van het bakken, ook niet onder de zonnebank.


Gebruik je selftanners?
Ook al niet! :P Ik bedenk mezelf regelmatig dat ik echt hele witte benen heb en dat het veel gezonder staat met een tintje, maar het komt er nooit van. Ik bedenk me dat soort dingen namelijk altijd als ik al een rokje aan heb en buiten sta. :P


Heb je tattoo’s?
Ja, twee. Beide zitten op de binnenkant van mijn pols. Links heb ik een runeteken met vlinders en sterren. Rechts heb ik het woord "Pure" staan. 
Er staan nog een aantal tattoos op de planning waaronder een raaf op mijn kuit. Dit zal de eerstvolgende tattoo worden denk ik. Heel cheesy zit er vanalles achter qua betekenis maar hij wordt ook vooral gewoon heel mooi hoop ik!

1 opmerking:

  1. Ik vind je blog leuk om te lezen!
    Alleen erg jammer op het stukje te lezen over chirurgie!
    Ik heb zelf wel een borstvergroting ondergaan en vind het soms best naar als mensen zeggen "dat gaat te ver"
    ik past geen bh s en dood ongelukkig.
    nu 2 jaar verder de beste stap ooit heel natuurlijk totaal niet nep niemand valt het op!
    Het hoeft niet altijd ala pamela maar jammer dat mensen soms niet verder kijken ;)
    wilde dat toch even kwijt in de hoop dat mensen het ook kunnen zien als een goede operatie voor mensen als mij

    BeantwoordenVerwijderen