donderdag 4 augustus 2011

NOTD x 3

De afgelopen tijd vind ik het heerlijk om mijn nagels te lakken.. Lekker achter de computer bezig zijn, het is bijna meditatief! Bovendien ben ik heel snel uitgekeken op kleurtjes (behalve de héle mooie) dus ik lak ze vaak in een ander kleurtje. Of ik gooi er, zoals vandaag, een effect polish overheen.


De afgelopen paar dagen heb ik de volgende 3 kleuren op mijn nagels gehad en gefotografeerd:



Op deze foto draag ik Welcome To The Jungle van Catrice. Dit lakje zit in de Papagena collectie, die tijdelijk te koop is. Een hele mooie shimmery goud/groen/bronzige kleur die veel diepte heeft. Zeker een succes!


Dit lakje komt uit de You Rock! limited edition lijn van Essence. Het is de kleur 05 Speed of Light Blue en hoewel hij er in het flesje leuk uitziet, vind ik hem op mijn nagels toch wat minder. Hij lakt erg onprettig doordat het een hele dunne lak is en het streept als een malle. 



Nu al uitgekeken op het kleurtje? Ja. Dus hup, de crackle lak van Essence eroverheen ;) Elk zichzelf respecterend merk heeft inmiddels wel een crackle lak in het assortiment en deze vind ik erg fijn werken. Gewoon een laag over je kleur heen aanbrengen en tadaa, instant nail art for dummies (zoals ik)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten