zondag 27 maart 2011

Voorstelrondje!

Dit is dus mijn nieuwe blog die ik speciaal zal wijden aan alles wat te maken heeft met beauty, zowel innerlijk als uiterlijk. Ik merk dat ik de afgelopen jaren steeds meer bezig ben met de kwaliteit van de producten die ik gebruik en dat ik het leuk vind om hierover na te denken en mijn ervaringen te delen met anderen. 

Ik ben 25 jaar en sinds mijn 13e jaar ongeveer gebruik ik make-up. Zeker toen ik jonger was heb ik zo ongeveer alle make-up "don't's" begaan die er te vinden zijn en ook tegenwoordig doe ik dingen absoluut niet perfect ;) Wel vind ik het enorm leuk om te tutten en te snuffelen tussen de mooie spulletjes. Ook beautyblogs van anderen vind ik heerlijk om te lezen! Hier haal ik ook zeker een boel inspiratie vandaan. 

Sinds ik een jaar of 18/19 ben heb ik ook lichaamsverzorging ontdekt. Heerlijke douchegel, haarverzorging, luchtjes... Ik ben er gek op!

Wat ik ook erg belangrijk vind is de innerlijke mens. Ik zal af en toe dus ook proberen wat te schrijven hierover :)


Ik ben absoluut een beginner wat betreft reviews schrijven over cosmetica en dergelijke, en ook foto's maken is niet mijn sterkste kant. Hier wil ik wel graag in groeien, dus constructieve feedback is uiteraard welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten