zondag 27 maart 2011

NOTD (Nail of the Day)

Een van mijn favoriete kleuren is paars en dat zie je ook terug in mijn nagellak keuze van vandaag! Of eerder gezegd, vannacht aangezien ik nog niet heb geslapen.. 


Deze mooie dieppaarse kleur van Rimmel genaamd 610 Pompous is een van mijn favorieten qua nagellak omdat hij (naast een fantastische kleur met mooie shimmer) een fijne brede kwast heeft waardoor het opbrengen erg makkelijk en netjes gaat. 

Wat Rimmel zegt over de 60 Seconds formule:
60 Seconds Nail polish:
  • XpressTM brush for 1 second application
  • Dries in less than 60 seconds
  • Picture perfect nail colour in a flash!
De kwast zorgt ervoor dat je met een of twee streken je nagel hebt bedekt. Wel vind ik dat er 2 laagjes nodig zijn voor een mooie dekking. 
Dat de lak binnen 60 seconden droog is heb ik niet gecheckt met een timer ernaast maar hij droogt vrij snel. Wat ik altijd een nadeel vind van dit soort formules is dat het sneller uitdroogt dan andere lakjes. Hierdoor ga je tijdens het lakken sneller last krijgen van strepen, wat ik persoonlijk niet mooi vind. 




De kleur op mijn nagels. Foto is gemaakt met flits bij kunstlicht maar ik vind dat de kleur vrij goed wordt weergegeven. 


Volgende keer zal ik een foto proberen te maken die wat meer alleen mijn nagels laat zien in plaats van mijn hele hand ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten