dinsdag 29 maart 2011

Loofa Scrub Spons

Een van mijn favoriete accessoires in de badkamer is mijn loofa scrub spons. Deze heb ik ooit gekocht bij The Body Shop en sindsdien is het toch zeker een keer per week feest! Met een beetje douchegel erop is het heerlijk om er je huid mee te scrubben.

De scrub kant van de spons is gemaakt van loofa, de vrucht van een klimplant. Droog is hij erg ruw, maar nat wordt het een hele fijne scrubspons voor je lichaam. 



De grote voordelen van deze scrub spons vind ik dat ik er de douchejellies van Lush erg goed mee kan gebruiken en dat het ook echt fijn scrubt. Nog een groot voordeel vind ik de levensduur. Ik heb mijn loofa nu al een aantal jaar en hij begint zo langzamerhand wat kleine tekenen van slijtage te vertonen. 

Ondertussen is hij niet meer te koop bij The Body Shop helaas, maar hij is wel te koop bij www.fabules.nl onder andere. Wanneer je googlet op "loofa" kom je vanzelf wat meer webwinkels tegen.

1 opmerking:

  1. Thank you for sharing your thoughts and for inspiring us. Keep it up and continue on what your doing. Visit my site too Lymphatic drainage machines for sale

    BeantwoordenVerwijderen