dinsdag 29 maart 2011

ShopShopShop!

Het is ondertussen overal wel bekend dat de Kruidvat een make-up actie heeft waarbij je bij 3 producten 35% korting krijgt. Uiteraard kon ik deze kans niet voorbij laten gaan dus heb ik vandaag een beschaafde shoppingspree gehad ;)


De aanwinsten:



Essence 6 in 1 Buffer File
Essence Multi Dimension Nail Polish 59 Purple Diamond
Essence Eyeshadow 21 Colour Splash 
Essence Duo Eyeshadow 06 Perfect Match
Essence Duo Eyeshadow 07 Mix It Baby
Catrice Nail Lacquer 310 I See Through You
Kruidvat Wenkbrauw Strips
Essence Twins Topper Louise (niet op de foto)


Een paar hele mooie dingen dus waar ik erg benieuwd naar ben! Aangezien ik met mijn vriend was heb ik de oogschaduw niet geswatcht maar daar ben ik wel heel nieuwsgierig naar. A.s. donderdag heb ik wellicht wat tijd om bij daglicht hier eens een goede blik op te werpen.


De Buffer File is een favoriet van me aangezien er 6 verschillende grofheden opzitten waarmee je je nagels kunt inkorten, shapen en ontzettend kan laten glanzen. 


Hier nog een foto van mijn liefde-op-het-eerste-gezicht lakje "Louise" van Essence:






Ik heb dus de rechter gekocht, de linker was helaas niet meer aanwezig in het filliaal waar ik was. Een prachtige flakies lak die ik nu even snel geprobeerd heb over mijn (deels gechipte want gitaarles) paarse Rimmel lakje. 
Deze zal ik ook nog bespreken uiteraard! 
Verder heb ik een enorm boodschappenlijstje voor de komende paar keer dat ik ga shoppen. Wat vast nog wel deze week gaat worden heb ik een vermoeden ;)
Morgen eerst werken bij een Ladies Night waar ik heel veel zin in heb :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten