zondag 6 november 2011

30 Day Nail Challenge Day 3

Eindelijk de laatste dag van een kleur waar ik er maar eentje van heb: Geel!
Niet omdat ik geel geen mooie kleur vind, maar ik ben toch vooral van de paars/blauw tinten en ik ben wel vrij specifiek in wélke geel ik mooi vind. 



En deze vind ik erg mooi..! Het is de kleur 09 Sunshine 4ever van Essence en mijn vriend merkte op dat mijn nagellak op de kleur van de zon leek. De naam is dus zeer toepasselijk! Ik word ook erg vrolijk van dit kleurtje moet ik toegeven :) 
Met 3 laagjes is hij nog niet helemaal ondoorzichtig, maar goed genoeg wat mij betreft. De houdbaarheid is prima, zeker met een topcoat geniet je wel 4-5 dagen van deze kleur zonder chips. 

Een aantal andere gele lakjes die ik leuk vind:


Catrice - 450 Sand Fransisco


Essence - 67 Make It Golden


MAC - Phosphor


China Glaze - Yellow Polka Dot Bikini (met een crackle lak eroverheen)

De volgende kleur is volgens mij groen, daar heb ik er al wat meer van! :)

3 opmerkingen: