donderdag 3 november 2011

30 Day Nail Challenge Day 1

Vandaag staat in het teken van "Red Nails". Nu heb ik er hier welgeteld eentje van en dat is "Red Tango" van Miss Sporty. Een kleur die ik vrijwel nooit draag aangezien ik niet zoveel met rood op mijn nagels heb. Maar, voor de challenge deden we het!



Argh, die nagelriemen! Die pink! Mijn eigen challenge is dus om dit aan het eind van de 30 dagen helemaal mooi te hebben ;) Anyway, de kleur op zich is mooi, maar ik vind hem wat te roze for my liking. Hij lakt verder prima en droogt goed. Ook is hij budgetproof met een prijsje van rond de 2 euro. Het lakje is wel al half leeg, maar ik heb hem ook wel al een tijd en het is maar 7ml :)

Snel verder naar een aantal rode kleuren die ik erg mooi vind en die ook wel in mijn stash zouden mogen zitten!
China Glaze - Ruby Plumps
China Glaze - Branding Iron
Catrice - 060 Bloody Mary To Go
Catrice - 550 Marilyn & Me
MNY - 357

En eentje die ik al heb die wel een beetje in dit rijtje thuishoort:
NYC - 220 Canal Street
Helaas vind ik dit lakje niet zo denderend, alhoewel de kleur wel mooi is. Misschien niet knalrood, maar wel mooi bordeauxrood met een mooie shimmer,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten