zaterdag 5 november 2011

30 Day Nail Challenge Day 2

Oranje! Riep er iemand koninginnedag? ;) Anyway, oranje heb ik welgeteld ook maar 1 lakje van. Dit is de kleur Coral Red van MAX Cosmetics, van de Action. Spotgoedkoop en een prima lakje. Hij brengt goed aan, heeft een mooie gouden shimmer erin, dekt na 3 laagjes goed, droogt snel en chipt amper. Hoezee!



Een aantal andere lakjes in deze kleur die ik erg mooi vind zijn:



Catrice - 560 Rusty But Sexy


Models Own - Orangeade


China Glaze - Orange Marmalade


Essence - 64 Be Optimistic!

Het is duidelijk dat ik niet zo van de matte finishes ben wat betreft oranje. Sowieso niet zo heel erg, maar met een matte finish krijg ik al heel snel het Hup Oranje Hup!-gevoel. 
De volgende kleur is geel, en daar heb ik er ook maar eentje van, maar blauw, groen en paars... Dáár heb ik er nooit genoeg van ;)

1 opmerking:

  1. Die is ook leuk :) Ik wil die lakjes van de Action al een tijdje uitproberen, maar grijp steeds mis...

    BeantwoordenVerwijderen