zaterdag 23 juli 2011

What makes you happy?

Zo, er is een flinke tijd geen update geweest... Mijn hoofd stond er totaal niet naar en dit is met name omdat mijn vader ernstig ziek in het ziekenhuis ligt. Een van de dingen die ik nu wel weer op wil gaan pakken is het bloggen, want stiekem word ik daar erg blij van. En wat is dan leuker dan om met de tag "What makes you happy?" te beginnen? ;)


Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik word blij van vrolijke mensen. Mensen die optimistisch zijn, humor hebben, positieve energie de wereld in gooien en die me aan het lachen maken. Mensen die mij inspireren om een beter en gelukkiger mens te worden.
Wanneer ik echt een persoon zou moeten kiezen dan zou ik voor mijn vriend kiezen, maar ook mijn familie, schoonouders en vrienden word ik enorm blij van.


Van welke make-up producten word jij blij?
Van mooie producten.. Met name paarstinten, glitters, shimmers, duochromes... Ik hou van mooimooimooi. Op mijn wishlist staan een aantal oogschaduws van MAC van de Venomous Vilains collectie, en ook van de Semi-Precious collectie zit ik op een aantal producten te azen ;)


Van welke film word je blij?
Een film waar ik blij van word is the Corpse Bride van Tim Burton. Sowieso vind ik vrijwel alle films van Tim Burton echt geniaal, maar van deze word ik echt blij :)



Van welke internet site word je blij?
http://icanhascheezburger.com/ Zonder twijfel de meest geniale en geestige website online. Vanaf daar kun je ook doorklikken naar diverse andere sites met schattige eten e.d. Heerlijk!



Van welk eten word je blij?
Sushi en carpaccio... Echt.. Nom nom nom! En van cupcakes. En mooie taarten. En gewoon lekker eten. En eten wat met liefde bereid is. En Anthony Bourdain. :P



Van welke momenten word je blij?
Wanneer ik na een inspanning lekker kan ontspannen op de bank. Boekje erbij, kopje thee, kat op mijn buik.. Heerlijk! En van gezelligheid word ik enorm blij. En van mooie dingen in de natuur zien. En van liefde. Verdorie, ik word van enorm veel dingen blij! :D

Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Met mijn humor ben ik blij. Ik kan scherp uit de hoek komen maar ook op een plagerige manier kan ik de boel gezellig houden.

Van welke hobby word je blij?
Van creatief bezig zijn in de breedste zin van het woord. Koken, schrijven, lezen, knutselen, tekenen etc. Ik vind het fijn om bezig te zijn en om mooie dingen te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten